Monday 6 September 2010

kenapa?

Assalammualaikum pembuka bicara.

bukan anda saja yang pelik mengapa saya disini..saya juga sendiri pelik mengapa saya dijemput kesini....sudah hujung nyawa...sebuah karya AJ Nismihin yang sememangnya punya nadi dan nafas tersendiri......saya pasti siapa saja yang mengenali AJ dialam maya ini pasti kenal akan bentuk tulisannya...biarlah jauh mana pon beliau pergi...komen yang ditinggalkan sebagai "anonymous" pasti dapat dikenal pasti.....

saya anggap AJ macam seorang abang...seringkali mahukan seorang adik berjaya dan terus bangun melangkah jauh.....AJ lain.dia ada sesuatu yang dia saja yang ada.......AJ seakan dapat rasa apa yang sedang saya lalui ketika dia menghantarkan nasihat nasihatnya......buatkan saya rasa......ada manusia faham apa yang terbuku.......

ok kembali balik...kenapa saya??kenapa saya dijemput menulis disini.....AJ saja yang ada jawapannya....saya bukan penulis hebatlah...saya bukan penulis tersohor..saya bukan orang seni...tapi saya mampu menulis dari hati..tak payah baca pon tak apa..cuma rasa.....=)

a piece of "nikmat"..

No comments: